Kızlar selamm. 29.+5 olduk. Ama ben son 2 gündür bebişi çok hissedemiyorum. Normalde gceleri , ayaktayken bile çok fazla hissederdin hatta canımı bile acıtırdıı. Ama şimdi mesela yattığım halde bile çok nadir bi kıpırdanma gibi bişiler var okdr. O hareketlenmelerde çok aşşalarda. Hatta hep tuvalet ihtiyacımı getiriyo hareket ettiğinde. Kafasıda aşşadaydı son kontrolde. Yani 20 gün önce .. 27. Haftada 1400 e yakındı klodu iri ve önden giden bir bebek demişti doktorum.
sizce hareketlerinden dolayı korkup acile gitsemmi? Yoksa normalmi