Samira34 Cocugu asagada hıssedıyorum , ara arada sanki hassas bıseye degıyo da boyle acı verıyor gbı bsey hıssedıyorum bu normal mı ya ?? Sanki cıkacakmıs gbı baskı yapıyor . hersey normal sancım ve erken dogum rıskım de yok
mervetari4 Samira34 26+6 oldm bende bu sekildeym sanki cocuk alttan çıkacak gibi hissediyorm😏 kontrolüm 10 gun sonra o zaman soracam insallah birsey yoktur üstelik ikiz gebeym ve erken doğum riskimde var 😏
Saraselo63 Korkma canım 33+5 bende bu haftalarda bebek doğum pozisyonu almak istediğinden sürekli aşağılarda hatta bazen ayaklarını çıkacakmış gibi hissediyorum o derece de onlar da artık büyüyorlar yerleri daralıyor ister istemez hareketleri acıtır :)
Samira34 Saraselo63 boyledir ama ilk gebeligim oldgundan korkularim oluyor ister istemez 🥺 cok farkli bir his agri 🤷🏼♀️ Insallah birsey yoktur dedginiz gbidir ☺️
Kadriye_sekerci 30 haftamdayım bugün bende bunları yaşadım. Hatta hala yaşıyorum. Uyumaya çalışıcam belki geçer