psychologist Izdemsuna ben aşırı tatlı yiyen ben yiyemiyorum 🤦🏼♀️ ama iyi oldu 3 kilo verdim ahaha😂 herkes diyor hamilelik yaradı zayıfladın diye. Gozum ac tatli yiyorum az ama kusuyorum 😩 15. Haftadayim biraz biraz yemeye başladım
Seda-34 Izdemsuna ben 16. Haftaya kadar ağzıma sürmedim. 22. Haftaya kadar da yesem bile ucundan bi parça yiyordum. 2 haftadır sık sık tatlı çekiyor canım😊 sanırım ilk aylar midenin rahatı olmadığı için insan içini bastıracak şeyler yemek istiyor ekşi özellikle çok yedim ilk 3 ay
Pamuk21 Izdemsuna bende 7 haftalık gebeyim ve tatlı aşığı olarak 😕artık tatlışeyler yemek istemiyorum kırmızı elma bile istemiyor canım tuzlu taha güzel geliyor bana
Burcuckmk Izdemsuna bende oyleydim canim midemi bulandırıyordu simdi 6 aylik olduk bu aralar cok tatli yiyorim 🙈