Wonderwoman Fatma969 evet canım.oyle bir rivayet var ama nekdar doğru bilemiyorum ama genelde uzanma derler 🤷♀️.
mercimeginanne Fatma969 doktorum bile uyardı çok gerilerek uzanma diye. Eşimde Annelerde yakaladıkları yerde kızıyorlar uzanma diyoruz sana diye 🙈 ama ev hali bazen mecbur kalıyoruz işte 🤷🏻♀️
Fatma969 Bnde bugün ilk defa boşluğuma geldi uzandım yuksek bir yere icime bir kusku doldu 17 haftalığız peki belirtileri nedir
Buse919221 Mantıken düşününce göbek kordonu bebek ile plasenta arasında. Ve ikisi de kesenin içindeler. Uzandiniz diye kopması gibi bir durum söz konusu olması mantıklı gelmedi bana
Bsmlh Buse919221 ona kopma degıl eş ayrılması denıyor tıpta ve maalesef es ayrılması yaşayan var allahım korusun🤲
surelitta52 Uzandığımız zaman dr’ların demesine göre sapa sağlam olan kordon nasıl kopabilir? Cidden merak ettim şimdi. 😄
Buse919221 mercimeginanne evet onu duymustum da. Arkadaş kordon kopar mi diye sormuş ona cevap olarak yazdım:)
Gulsen4224 mercimeginanne ewt bu doğru olanı da bebek eşinden yani plesentadan ayrılabiliyor rabbim kimseye yaşatmasın 🌸
mercimeginanne Buse919221 bende direk plesanta ayrılması olarak değerlendirdim öyle cevap verdim arkadaşa 🙈 kavram kargaşası olmuştur diye :)
mercimeginanne Fatma969 ağrı oldugunu biliyorum ama başka belirti oluyormu pek bi bilgim yok malesef. Nette yazıyordur. "“Gebelikte uzanınca Plesanta ayrılması” diye bir araştır istersen.
Ayseguldt Fatma969 rahim duvarıma yapışık olan plesentanın ordan kopmasından mı bahsediyosunuz bebeğin göbeğinden kopamaz heralde?
Mrvgl Fatma969 Bu tıp rivayetler var ama doktorlar saçma buliyor. Bana da biri bı gün şey dedi. Yükseğe uzanma bebek emzikten çıkar . O ne dedim. Kordon bebeğin ağzında ya onu kast ediyormuş😃😃😃🤣🤣
mercimeginanne Mrvgl o emzikten düşer dedikleride plesanta ayrılması 😂 yani halk arasında bu durum biraz farklı isimlere bürünmüş ama anlatılmak istenen şey aynı 🙈