Malesef pandemiden ötürü sadece koronayla ilgili şikayet alıyorlar. Doğumdan korkmayın çekinmeyin sizi güzel günlere kavuşturacak olan bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşaAllah. Moral o kadar önemli ki kendinizi ve bebeğinizi üzmeyin. Ahlak olmadığı sürece Mars’a çıksalar insan değiller