Bu kelimenin yerine daha üsturuplu ne olabilirdi?
Düşük kelimesini o olayı yaşadıktan sonra üzerine düşününce aslında ne kadar yaralıyıcı olduğunu farkettim. Düşük diyince tutunamayıp kolayca düşmüş anlamına geliyo olması çok garip. Siz ne 