İlk gebeliğimde 5.haftada leke geldi gttik doktora kalp atışını duyduk. Progestan ve igne verdi. Bir haft snra tekrar gttk kalp atışı duyulmadı. Bebek ölmüş dedi. O arada kan uyuşmazlıgı ignesinide yaptrdm. Kendim düşük yaptm bebek küçük bıçak altına yatma kndin düşürürsün dedi doktorum. İgneden 4gün snrada bebeğimz düştü