kivirciginannesi aynen 3 sene spiral 10 sene de gelişi kardeşimle aramda 13 sene var😂 Rabbim hayırlı zamanı bilir. Annem tamam daha çocuk falan istemiyorum dediği zaman kardeşime hamile kaldı ki o zamanda herhalde sıkıntıdan erken menapoza girdim zannedip 2.5 ay doktora bile gitmedi. Sonra bi gittik ki 3 küsür aylık hamileydi😂 yaşından ötürü hemen amniyonsentez yapıldı falan böyle bi süreç yaşadı. Siz siz olun beklemeyin beklemeyince, zamanı gelince geliyor. Gelen sağlıkla,sıhatle gelsin zamanında🤲🏼