Eliff322 Merhaba arkadaşlar ben tüp bebekle hamile kaldım şu anda 5+2 haftadayım keseyi gördük kalp atışını da duyduk ama doktorum kese çok gelişmemiş düşük tehlikesi yüksek dedi başına gelen var mı ara ara da az az kan geliyor