40+2 olduk ne gelen vaaar ne giden🐣 nişan dışında hiç belirtim yok maalesef belirsizlik beni yiyip bitiriyor resmen😑 ben de artık pozitif doğum hikayemi yazmak istiyorum buraya😒 neyse totem postunu attım inş yarın sancı su falan bişey gelir de doğururum😂 siz ne durumdasınız kızlar???