mlkkk benim 9 aylik kizkm var bana surekli dediler ki 37 .hafta dogar kiz erke dogsr ben nisan basihazirlikyaptim mayis basi dogdu kizim üstelik 40i doldurdu bana pazartesi yatis verdiler benimhaftasonu sancimtuttu 3 hastane gezeledim en son sehir hastanesine zorla yatisimi yaptirdim cunkusancim vardi ama acilmam yoktu derken ben hastanede 2 gün yattimtabiyatarken bi suru dogurana sahit oldumbeni bgune kadar sezaryan la korkuttular hep normal dogumyapmazsam bebegime bakamazmisim gibi geldi ama benjm acilmam olmayınca sezeryan oldum tabiki zorluklari var iki doğumunda ama inan bana dogum ani gelisiyo korkmaya vaktin olmiyo benim pazartrsi ystis verdiklerinde hic bsyimyoktu hatta dedm nasol yani agrim yok bsyim yok neden yatiyorum ama anide sancilarim haftasonugeldo yani rahat ol ikicdogumda zor kolay degil ama geliyorum demiyo ani gelisiyo