Yasden 38+3 haftadayim kalça agrim cok var nişanım geldimi bilmiyorum lekelenmeler var hafif gerçi nişan gelsede anlamam bilmiyorum nasıl bişey ya ben cok bunaldim cok agirlastim ne zaman dogurucam dogumu kolaylastirmak icin napmak lazim yardimmmmm 😭
Tugceonur Yasden İlk önce sakin olun nişanınız geldiyse açık kahve veya pembe olur diye biliyorum doktorunuzu bilgilendirin bu konuda her gebe sancı hissetmeyebiliyormuş gebe okulunda ebe öyle demişti mutlaka kasılmalarınızı ve bebek hareketlerini takip edin 😇
Yunusemreninannesi Yasden benimde 38+1 bacak agrim vuuct agrim cok oluyo dun aksam sancim falanda cok oldusmtu bazen adet sancisi gibi oluyo afedersiniz buyuk abdeste cikiyorum ama bu kadar lekelenme falan su gelmesi falan yok normal akintim var sadece agirlasmaniz bacak agrinizda normal bendede oluyor