Oknry09 Merhaba hanımlar 18+4 haftalık hamileyim kız bebek bekliyoruz 💕🤗 isim konusunda hala fikrimiz yok sizlerin fikirleri neler 🤗🐣
mom44 Oknry09 biz gökçr koyduk kızımın adını son zamanlarda yaygın isim çok odlupundan fazla olmayan isim tercih ettik kızıma
biiiidamla Oknry09 16+1 deyim bende Elif ismini istiyordum kayınvalidem de yanına Nur ismini koymuştu ama sanki artık Elif Nur istemiyorum gibi bende isim arayışındayım bakalım 🤔
mervedefne Oknry09 31+5 günlük hamileyim kız bebek bekliyrz hayirlisiyla sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin Rabbim inşallah isim konusunda kararsiziz ayşe defne yada ayşe ikra net karar vermedik henüz
Buseniz 19+6 yız kızım olacak inşallah ❤️ İlk kızımın adı Elif naz aralarında yaş farkı çok olmadığı için ECEM NAZ düşünüyoruz ama aklımızda iki isim daha var ARYA ve ASEL 😊
AnneyimHamileyim Oknry09 Canım anlamı fundagillerden, güzel, renkli, kokusuz çiçekler açan bir bitki ilk kızımın ismi de Damla bu arada
Betul3425 Oknry09 bizde 17+3üz ve bizde bulamadık hala isim 🤦🏻♀️ Hem anlamı güzel olsun hem söylemesi kolay olsun hemde 2 isim ve uyumlu olsun istiyoruz. Oyüzden çok kararsızım 😂😂