Arkadaşlar merhaba🙋♀️ 25 haftalık hamileyim 3 gündür sağ göğüsümün altında inanılmaz ağrı hissediyorum nefes almada zorluyor. Oturup kalkarken aşırı ağrıyo özellikle geceleri uykumdan uyandırıyor kramp giriyor sağa sola dönemez hale geliyorum. İnternette biraz araştırdım normalmiş ancak ben çözüm bulamıyorum bu ağrıya sizde yaşayan ve çözüm bulabilen oldu mu?