byzkzzrl
merhaba öncelikle geçmiş olsun, ben doğum yaptıktan 2 hafta sonra sol bacağımda şişme olmuştu ve dvt olduğunu öğrendim sol bacaktan anjuyo oldum ve 6 ay kan sulandırıcı kullandım . Aradan 4buçuk yıl geçti . Şu an bacağımda zaman zaman uyuşma oluyor ama buna şükür 🙏 sanırım sen hamilesin ve bu süreçte oldu ? Kan sulandırıcı dışında pek bir şey önermiyorlar diye biliyorum hamile olduğun için . Sağlıcakla bebeğini kucağına alırsın inşallah endişelenme bence kan sulandırıcı ile her şey yoluna girecektir diye düşünüyorum 🙏 bol bol su iç bana öyle demişti doktor ve varis çorabı giymiştim . Bunların hepsi doğumdan sonra yaşandı .