Samurtugba [silindi] ya simdi soyle ben 6 haftalik hamileyim ilk zamanlar bi ton kan aliyorlar biliyosunuz bendendd aldilar 1 bucuk ay sonra gel dedi sonucu gosrer demedi ama bazi sonuçlarım unlemliinternetten baktm bi cok ssy var kafam karisti
Annecik_ Samurtugba aklınıza takıldıysa randevu alıp neden gitmediniz doktora küçükmüş de bebiş kalp atışı falan dinlendi mi
Elbet-birgun-kavusacagiz Samurtugba sonuc ciktigi an dr ye gidip gostermeniz lazim canm gel demesini bekleme git goster
Deletedmom_5 Samurtugba direk doktora sonuc göstermeye gidebilirsin bunun için tekrar gel demeye gerek duymuyorlar önemli bir sey olabilir git mutlak
[silindi] Samurtugba ahh canım bilmiyorum ben sistem nasıl işleniyor Türkiye’de ama sağlık ocağına gidip sorsaydın için rahatlardı en azından
Deletedmom_5 Samurtugba ama bildiğim kadarıyla hepatit b virusune karşı bağışklık kazandığın için normal kabul ediliyor her hamilede o değer yüksek
Samurtugba Annecik_ kese var bebek var 2mm dedi olctu kalbide atyo dedi yani gidebilirsin dddi ssglikocagndaki hemsireme attım donmedi evde 9 aylik bebegim var birazda ondan aceleye geldi
Samurtugba Deletedmom_5 yani bi arkadasm hemsire o bi doktora göster di idrar yolu enfeksiyonu olablr seker yuklemesi yapildimi falan demis ben daha 6 haftaligim
Busbus58 Samurtugba canım geçen bende yaptırdım hatta pozitif çıkınca korktum . Ama yüksek çıkması iyiymiş. Bağışıklığın olduğu anlamına geliyormuş. Yani korkacak bişey yok doktoruma sormuştum ben
Samurtugba Busbus58 ya tesekkur ederim ben surekli gidemiyorum 9 aylik bi bebegim var malum virus var bensizde durmyo