Merhaba anneler tansiyonum çıktığı için kendi doktorumdan farklı bir doktora gittim ve rahminin sert olduğunu yavaş genişlediğini ve onu gevşetmek için osteocare orjinal kullanmamı istedi sizler kullandınız mı? Veya bu durumla karşılaşan bilgilendire bilir mi? 21+5 günlük hamileyim:))