Tugceery Hanımlar 37 haftalık hamileyim gebeliğimin başından beri midem yandiginda bir yudum dahi süt içsem karnım ağrıyor aynı durumu yaşayan var mı
C-z-M-d Tugceery büyük ihtimal gaz yaptığı için karnınız ağrıyordur. Yazıldığı gibi laktozsuz süt için. O gaz yapmıyor. Hatta doğumdan sonrada ona devam edin. Hem sütünüz bollaşır hem bebektede gaz sıkıntısı olmaz.
Dyguklc Tugceery ya bende basta yoktu ama bebek buyudukce mi oldu anlamadim 31 haftaligiz bizde son 1 aydir karin agrisi yomaya basladi laktozsuz aliyorum sukur sikinti olmadi
oykuduru21 Tugceery bende aynı şekilde normal veya laktozsuz fark etmiyor hemen karın ağrısı ishal yapıyor e mide yanmasına da içiyoruz mecburen bi yeri iyi yaparken bi yeri bozuyoruz 😂
Sose Tugceery süt aşırı gaz yapıyor bende hepsini denedim hepsi yapıyor maalesef.. Bende bol bol peynir yoğurt ayran yiyorum onun yerine.. İlla süt içiceksin diye bişi yok boşver 😂