Bikbikim Merhaba geleceğin güzel anneleri adete son kaç gün var belirtileriniz neler 🥰 Benim 26 şubat ama çok bi belirtim yok adet dönemi olan şeyler rabbim bu ay hayırlısıyla sağlıklı bi evlat nasip eder inşallah 🤲🏻
Minnosunannesiii Bikbikim aminnnnnnnnn şöyleee çok içten bi amin çektimm kuzum rabbim sana ve isteyen herkeseeeee birdane de değil yarabbim şöyle ikizler üçüzler nasip ettttt
Hatice-31 Bikbikim son 7 gün bat 28 kaşık ağrısı göğüs hassasiyeti dışında pek belirtim yok göğüs hassasiyet i yumurta geliştiği iğneden dolayı oldu bakalım hayırlısı 🙏🏻🙏🏻
Bikbikim Minnosunannesiii yaa ne güzell aminnnnnn rabbimm isteyen hiç bir annenin kucağını boş bırakmasın inşallahhh 🥰 zaten çocuğum olursa rabbim nasip ederse hemen arkasndan 2. Yapcam 😄
Minnosunannesiii Hatice-31 umudunu kaybetme ne zamandan beri istiyorsunuz Minnosunannesiii çok uzun zaman olduğu bebek isteyeli
Bikbikim Hatice-31 rabbim bekleyenlerin yüzünü güldürsün inşallah güzel haberlerini alırız 7 gün sonra 🤲🏻
Hatice-31 Bikbikim inşallah canım amin Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın ama pek umutlu da değilim hayırlısı 🙏🏻
Bikbikim Hatice-31 valla pazartesi kan vereyim diyorum geri erken gebelik yapayım pazartesi diyorum bilmiyorum kafam karışık sonuca hazır değilim bence sonuç aklıma gelincr kalbim sıkışıyo 🙈
Hatice-31 Bikbikim bilmiyorum ya öyle hissediyorum diyeyim kaç ay oldu pcos olduğum için olmuyor maalesef nasip inşallah hayırlı zamanda olur🙏🏻🙏🏻
Hatice-31 Bikbikim inşallah güzel haberler alırsın istersen yap ya da biraz daha bekle kan testinde çıkar varsa gebelik inşallah vardır kuzum 🙏🏻🙏🏻
Bikbikim Hatice-31 canım c life duydun mu hiç benimde çikolata kistim var 12 ocakta rahim filmi çekildim bu ayda c life kullandm ilk defa yumurtlamamı koyu gördüm sana tavsiyem c life ı mutlaka dene
Bikbikim Hatice-31 inşallaaaahh inşaaallaah canım rabbim isteyen hrr anneye güzel haberler almayı nasip etsin inşallah
Hatice-31 Bikbikim çok duydum bu ay kullanmayı düşünüyorum bu ay gonalf kullandım bakalım olmazsa kullancam inşallah 🙏🏻
Hatice-31 Bikbikim benim yumurtalarım hiç gelişmiyor 10 ay oldu hep klomen ovitrelle olmadı bakalım bu ay gonalf la 4 yumurtam gelişmişti hayırlısı Allahtan ❤️❤️
Bikbikim Hatice-31 bence c life tan şaşma etrafımda o kadar çok onun vesilesiyle hamile kalan insanlar var ki hele bi ablam 7 senedir olmuyordu çocuğu bu sene çok şükğr rabbime bebeğini kucağına aldı ve c life kullandıktan sonra onda da pko vardı doktor son gittiğinde yumurtalarona inanamamıştı naptın kendine demişti 😊
Bikbikim Hatice-31 aynen rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin inşallah herşeyin bi vakti zamanı var rabbim en kısa zmaanda güzeö haberini almayıda naaip eder inşallah sen instgramdan bak bi c life a
Hatice-31 Bikbikim yaa çok sevindim inşallah bu ay kullancam eşim bu ay kullan demişti tekrar tedavi aldık ama bu ay da olmazsa kullancam inşallah
Hatice-31 Bikbikim baktım canımmmm takip ediyorum çok kişi var gebe kalan işte bilmiyorum insan doğruluk payını bilmiyor inşallah bu ay kısmet olursa kullancam🙏🏻