Nurr89 nolur cildinize dökmeyin. Bizim bu son gittigmiz 3.doktor. Daha önceki doktorların tedavilerinde 1 yaşındaki oğlum daha kötü oldu. Bende geçecek geçecek diye bekliyorum. Çocuk gece aglayarak uyanıyordu. Kaşıntı dan cildi ne hale geldi görseniz korkarsınız. Bende aptal gibi o çaresizlikle madem sirke bu böcegi öldürüyor ciltten de öldürür mantığıyla sirkeli su döktüm çocuga 2 kez. Gerçekten de sirkeli su döktüğüm gün daha rahat uyudu. 10 saniye falan tutup hemen durulamıştım halbuki. Bu son gittigmiz doktor mantık dogru ama yapılan yanlış dedi. Zaten ilaçlarla incelen ph’ı bozulan cildine ben bide sirkeli su dökünce cildi hepten bozup egzamaya çevirmişim. 2 kez yaptım sadece. Ve 10 saniye tuttum hemen bol bol duruladım düşünün. Şuan aynı zamanda egzama ilacı sürüyoruz ona. Birde ilacın ismini vermeyeceğim yanlış olur ama doktorunuz kaşıntıyı gideren aynı zamanda böcegin çoğalmasını engelleyen bir krem var. Vermediyse ondan versinler size. Bizim daha önce gittigmiz iki doktor o kremden vermemişti. Sadece uyuz ilacı vermişti ve geçmedi. Biz bu 3.doktora perşembe günü gittik. Anlattım ne kullandıgımızı falan tabiki geçmez sizin tedavi yetersiz kalmış dedi. Uyuz ilacından hariç nemlendirici, içmemiz için hap. Çocuklara aynı hapın damlası bakteri üremesini engelleyen kaşıntı giderici ilaç ve 1 yaşındaki oğluma egzama ilacı verdi. Biz hastaneden çıkınca hemen eczaneye gittik uyuz ilaçları yarın hazır olur dedi digerlrini verdi. Bende eve gelince hemen kaşınan yerlere o ilacı sürdüm. 2 saat sonra oğlumun cildi yemin ediyorum yarı yarıya düzeldi. Ve hiç kaşınmadı. Perşembe gününden beri o kadar iyiyiz ki. Yerinde duramayıp sürekli kaşınan çocuk perşembeden beri hiç kaşınmıyor. Bende o günden beri o doktora dua ediyorum valla. Bu kremi niye diger doktorlar vermedi diye de kızıyorum onlara.bugün bu doktorun tedavisinde 2.günümüz 1 yaşındaki oğlumun cildi %80 düzeldi. 1 aylık olan tamamen geçti kızarıklıkalrı. 4 yaşında olanın sadece dizinde vardı oda geçti. Bende ve eşimde de tamamen geçti. Ve hiçbirimiz hiç kaşınmıyoruz. Pazartesi ilaçlarımız bitiyor sadece nemlendirici devam edeceğiz. Biz büyük ihtimalle kurtulduk. 3 doktor degiştirince anladım neyin dogru neyin yanlış oldugunu. Elinizde sadece uyuz ilacı varsa degiştirin doktoru. Tek o yetersizmiş çünkü.