kucuktosbik27 neden 1 hafta veya 2hafta bazen cabuk yapiyorlar biliyormusun.Kasilmalar zamani bebegi asagi basdigindan oda ters yonde durdugundan anneyi basiyor ve bu zaman benegin basi ezile bilir yalnis durdugu ve kasilma oldugu icin.Buysa bebegin hayata gelisinde travma almasi demek.Beyninde olusan sikilma sebebiyle kor ola bilir.Normal durdugunda annenin kemigi acilir bundaysa kaiadan dolayi nefessiz kalada bilir sonu kotu bitiyor.O yuzden beklemiyor doktorlar