İnternet sitesinden aldığınız zaman iadesi alınıyor. Ama mağazadan alışveriş yapınca iade yerine çek veriliyor iki yıl geçerli. ( arabanın fiyatı 1300 tl çekin karşılığı da aynı oluyor) değişim de yaparsınız tabi. sinir bozucu bir olay. 🤷🏽♀️ En mantıklısı görerek dokunarak almak siz bilirsiniz tabi😊