Hanımlar 26. Haftadayım ikizlerimle. Doktorum idrar yollarında iltihap olduğu için üromisin verdi ve iki adet iğne verdi kullandım ve iğnelerimde bitti. Ayrıca mantarımda var ara ara krem sürmeyince tekrarlıyor. İki gündür sol kasığım da sızı mı desem acı mı desem otursam da kalksamda ara ara geliyor. Kanamam lekelenmem de yok. Duyan bilen başına gelenler fikir verebilir mi. Doktorada geçen 1 hafta önce gittim.