Zulfiye_22 ben tüp bebek yaptırdım canım. Çok şükür gebelik oluştu şuan 11 haftalık hamileyim. Başka bir doktorda gebelik takibine başladım. Doktorum yumurtaların çok uyarılmış büyümüş ama çatlamamış kist olmuş takip edelim dedi. Geçen yoğun bir kanama yaşayınca hemen gittik. Rahim temiz, bebek iyi çok şükür ama yumurtalar aktifleşip kendisini dışarı atıyor olabilir dedi. Duphaston verdi bana da. Ekstra fitil falan da kullandım. Yoğun kanamam geçti çok şükür ama hala temizleniyor içerisi, lekelenme devam ediyor.