Gamzemiray1 17 haftalık hamileyim.3 gündür diş ağrısı hissediyorum.Bu durumu yaşayan var mı?nasıl tedavi oldunuz?Uyuşturucu iğneden çekiniyorum..Ne tavsiye edersiniz? 😔
beysenyil Gamzemiray1 benim de 16. Ve 17. Haftalarda inanılmaz diş ağrılarım olmultu. Karanfil doğal çözüm oldu uyuşturdu, denemende fayda var ilaç içmektense doğal çözümler daha yararlı 🤗
Ezgi99 Gamzemiray1 canım ben diş hekimi asistanıyım tedavi olmak için ilk önce doktorundan onay gerekiyor röntgen çekilmiyor hamilelikte çok hasta geliyor bu şekilde bence canını daha fazla yakmadan tedavi ettir
Lulemom Bence ilerlemeden tam zamanındayken doktora git. Hamileler için özel anestezi kullanılsın. Yaptırma dönemini geçirirsen daha kötü olabilir
Gamzemiray1 beysenyil teşekkürler🌸 karanfil denedim ama yeterli olacak mı bilemiyorum haftaiçi doktoruma da danısacagım 🙏🏻