Nur93_ Merimex eğer ani doğum olursa jilet sıkıntı hazırlıklı veya hazırlıksız yakanlanmak malum çok çabuk çıkarıyor jilet
imerveg Merimex ben 34+4um hala jilet devam korona sebepli de kuaforlere gitmek istemedim ama hem artik gobegimden goremiyorum aynayla bile zor oluyo😂 hem de cabuk cikiyor son ayda ne zaman ne olucagi belli degil, 3 hafta icinde agdaya gidip kurtulasim var 😂
imerveg Nur93_ koronadan once hep agdaya gidiyodum da bu virus muhabbeti olunca jilete de baslayinca killar aldi basini gitti 😂😂 doguma yakin zamanda git yaptir rahat et bence,sık dişini 15 dk hicbiseycik olmaz😂 sen dogum yapacaksin agdami korkuttu gozunu😂
imerveg Nur93_ ben de ogrendigimde ilk dusundugum sey nasil doguracamdi 😂😂 daha basindasin dusunup kendini korkutup hamileligini mahvetme elbet bi sekilde dogacak akisina birak 😂❤ suan dogumdan ziyade cati muayenesinden korkuyorum ondan birazda agda telasim😂
halitefe Nur93_ jiletle devam ediyorum canım ben alttan muayene içinde hiç sıkıntı etme gayet güvenilir bir yöntem ve alttan muayene ile doktor en doğru teşhisi koyabiliyor en iyi şekilde görüp bilgi verebiliyor riskli gebeyim 13. Hafta da dahil olmak üzere hep alttan muayene oldum sonrada devam etse doktor sıkıntı yoktu risk yok bişey yok en güvenilir yöntem niye çekinicem
Miumiu Nur93_ Olabilir kuzucum nasıl rahat hissediyorsan ☺️ Ben panik olurdum o an kalp atışını duymam lazımdı o yüzden vajinal usgyle de olsa duymak çok iyi geldii🐣
Sseedd10 Minimalist_anne yaaa öylemi ben hic bilmiyordum bende kendi kendime dedim ki karnim iyuce buyuyene kadar kendim aliyim sonra agdaya gidiyim son ayla miss 🤣🤣 benim yengem hep gitti ya pimpiriklidir o normalde ama doktora sormak lazim yinede 🤣