-sevgikelebegi12 Yakında aşılama olan hanımlarımız vardı nasıl gidiyo benim ara ara kasıklarım sırtım belim ağrıyo🐣5. Günümdeyim
Zeynep5353 -sevgikelebegi12 bende oldum bugun 7 gnnüm 1 marti bekliyorum kan vercem hayırlısıyla tutmuştur inş belirtin varm senin hiç☺️
Balum -sevgikelebegi12 ben 🙋🏻♀️ Bende 5 inci gunumdeyim kasik batmasi bazen adet agrisi belime vurmasi goguslerin inanilmaz acimasi kac yumurtan vardi canim senin ??
-sevgikelebegi12 belmayamac yaa üzüldüm hayırlısı böyleymiş olsun bi daha denersiniz Allahın izniyle olur inşAllah 🙏🙏
MuucizeminAnnesii Ben aşılama değil ama tüp bebek yaptırdım. Tuttu çok şükür, 8 haftalık hamileyim. Rabbim isteyen herkese nasip etsin İnşallah 🤲🏻
-sevgikelebegi12 Zeynep5353 ara ara sancım oluyo sadece kasık ağrısı bide progestan kullanıyorsun demi nasıl kullanıyorsun günde
Zeynep5353 -sevgikelebegi12 yok canm bana folik ve coraspin vermişti onlara devm ediyorm benmde ara ara oluyo onlar sanki adet olcakmiş gibiyim martin 2 si günüm adet ama blmym ya😕
-sevgikelebegi12 Balum belim ağrıyo bazen sancı vuruyor kasıklarıma hep olan seyler yani ümitlenmek istemiyorum😔😔
Balum -sevgikelebegi12 canim ben cok usuyorum gece usuyerek uyandim acaba sen oyle bisey yasiyormusun ?
-sevgikelebegi12 Balum ben hep üşüyorum ama ayaklarım hep soguktur uyku hali vardı bugün 2 de kalktım malesef😂😂