beysenyil ben hiç inanmıyorum onlara yaa bence tamamen vucüt yapısıyla alakalı bi durum lierac krem var önleyici kullanan biri var harita gibi oldu karnı ben 32. haftadayım allaha şükür bir kere zeytinyağı bile sürmedim hiçbişey sürmedim hiç çatlağım yok bitane bile çok şükür yapısal bişey malesef keşke önlenebilse