Günde 2 litre su içiyorum nerdeyse ilk gebeliğimde 30. Haftadan sonra bebiş böbreğe dayandığı için sıkıntı çıkmıştı ama şimdi daha 18 haftalıkken başladı ve üroloji dr bişey göremiyorum diyo kadın doğum doktorum bi sıkıntı var ama ben net bi tedavi öneremem diyo ne yapıcağımı şaşırdım kaldım