Byzscgl
Mide yanmasının en büyük sebebi karbonhidratlı beslenmek. Ekmeği, pilavı kesin. Tabiki şekerli reçel vs zaten olmamalı.Meyveyi de azaltmak lazim. Şahsen bende baştan beri mide yanması vardı. Geçen hafta diyabet teşhisi konulunca tümden hepsini kestim. Mide yanmam uçup gitti.