Tahaninannesii Çıkan sekmeleri doldurmama rağmen anketi oluşturmuyor, title alanı zorunlu diye uyarı veriyor. Nerde yanlış yapıyorum acaba?
Tahaninannesii Dolduruyordum evet. Şuan bir daha denedim bu defa oldu nasıl yaptım bilmiyorum ama teşekkür ederim🥰