Mltmbktr Merhaba cuma sezeryan oldum ama sütüm gelmedi bebek emiyor ama gelmeyince sinirlenip bırakıyor.Kilo kaybı olduğu için mama başladık hastanede benim gibi olan var mı ? 🌸🙏
Nursima2709 Mltmbktr havluyu ısıtıp göğsünüze koyun sıcak duş vs bunlar sütun gelmesine yardımcı oluyor
Serendipity Mltmbktr gogus pompasi aldiysaniz surekli sagin, sut sagildikca ve uyarildikca geliyor, bol su icin, uyumaya ozen gosterin, ilik dus ve gogusleri yine uyarin dus esnasinda kisa surede daha da articaktir hayirli olsun, saglicakla buyutun insallah 🌸
burcuhazal benimde öyle oldu yinede emzirip üstüne mama verdim ama sütün gelince mamayı eksiltmeye başla biberonla verme birde meme reddi yaşamayasın
Mltmbktr burcuhazal canım kadeh ile veriyorum ama öncesinde bebek tuttuğu kadar memeye zorluyorum sizin kaçıncı günde geldi sütünü ve ek birşey yaptınız mı ? 🌸
Mltmbktr Serendipity teşekkür ederim bugün ikinci gün rezene bol su hosaf bestlak damla devam ediyorum ,eve geçince sağmayı deneyeceğim 🌸
burcuhazal Mltmbktr humana çayı içtim tam olarak kaçıncı gündü hatırlamıyorm ama 1 haftayı geçmeden gelmişti