annelik16 Mervesavas normal hiç bi sorun yok çok şükür sen de sıkma canını 🤗 karnın büyüyünce çok rahat görebiliceksin
Mervesavas annelik16 tesekkur ederim insallah tum anneler adaylari saglikla kucaklarina alsin yavrularini insallah hep dua ediyorum banada nasip olsun tum bekleyen herkese insalah🤲🏼🥰
Neslihan1903 Minikpandam1 haftası minnak ya ondan bazen karından duyulmuyor canım benimde ilk alttan baktı doktorum 6+5 te ordan duydu yani sıkıntı yok rahatla 🤗
Merve599 Minikpandam1 merhaba ben bebeğimin kalp atışını 8.hafta da duydum rahimim ters olduğu için doktorum 10.haftaya kadar alttan muayene etti
Y-123 Minikpandam1 cnm 7haftalıktı duyulmadı doktor dedi normal olabilir bidahaki gidişte duyduk endişe etme yani
Min_demirkol Minikpandam1 Gönlünü ferah tut canım stres yapma benim doktorum 7. Haftadan sonra duyulur demişti ☺️
Seyran23 Minikpandam1 Benimde ayni sekilde olmustu canim gec dollenmeden dolayi bi dahaki kontrole gittigimde hersey yolundaydi cok sukur seninde oyledir buyuk ihtimal
Seyran23 Minikpandam1 Ilerleyen zamanlarda o fark kapaniyor şu an ultrason ile son adet tarihim uyusuyor 38 haftaya geldik haftaya dogumum olcak insalah Rabbim.saglik kucagina almayi nasip eylesin🤗
Honeyss Benimde ilk karindan bakti ama kucuk oldugu icin alttan duyuldu bidahakine idrara sıkışık gel dedi sizde oyle yapin isterseniz
E-K-D Minikpandam1 bende de duyulmamıştı ama doktorumuz normal iki hafta sonra tekrar bakarız demişti alttan muayene etmemişti sonra tekrar gittiğimizde duymuştuk 🥰 Allahım isteyen herkese sağlıklı uzun ömürlü evlatlar nasip etsin inşallah🤲🏻
Ulkuatly Minikpandam1 canım benimde öyle 6 haftalıktım duyulmadı alttan muayne etti bi sorun yok küçük oldugu ıcın bide makına ıle alakalı cihazı cok yenı degılse duyulmuyor görmüyor
Kimkibu Minikpandam1 6+4 te vajinal muayene ile gördük bebeği ve kalp atışlarını erken oldugu için normal yani :)
Attent Minikpandam1 canim ben bu durumu gecen sene temmuzda yaşadım karnimda bakti bisey yok bos gebelik olabilir dedi altdan bakinca kalp atışı duyduk ne sevinmistim ya smdi 34 hafta oldu şükür