hsynryvs Kızlar uzanıyordum. Normal akıntı gibi bi sıvı geldi sandım tuvalete gittim çamaşırımı indirirken hafif sızıntı şeklinde bi sıvı aktı ama ne olduğunu anlayamadım. Sizin suyunuz nasıl gelmişti? Lütfen acil cevap verebilir misiniz?
Gamzeakd hsynryvs ilk hamileliğimde birden sızıntı şeklinde suyum geldi bende ilk akıntı sandım uyudum kalktım hala sızıyor iç çamaşırım baya ıslammış . Hemen hastaneye gittim . Suyunuz geldiyse evde beklemeyin ya da doktorunuza haber verin mutlaka ..
sntn hsynryvs eczanede testler satılıyor hastanede de aynı testten yapacaklar gitseniz de alıp evde kendiniz deneyip eğer ki suyunuz olduğuna eminseniz gidin bemce hem kalabalığa girmemiş olursunuz
likapaa53 Bende sormak istiyordum aslında dğn akşamdan itibaren sürekli böyle az az ıslaklık oluyor iç çamaşırımda sızıntı şeklinde suyummu geliyor acaba öyle düzenli sancımda olmadı ama belimde ve kasıklarımda regl ağrısına benzer ağrılar var 🙈
Asiyetogac_18 likapaa53 bu konuda henüz bir tecrübem yok ama sen olduğunu görünce yazdım canım sık sık takip et kendini bence çok gelirse acile git teyzoşum nazlı çıktı yaaa🥰
burcuhazal likapaa53 aynı benimde öyleysi sızıntı şeklinde gelmişti doktoruma arayp söyleyip muayene etti gerçekten suyum geliyormuş
Oyku-kdgn Suyunuz geldiğinde çamaşıra bulaşmaz bacaklardan sızar demişti doktorum büyük ihtimalle akıntıdr gelen
hsynryvs Kızlar hastanede kontrol edildi. Suyum geliyormuş yatışım yapılıyor. Hepinizden bol dua bekliyorum. Hakkınızı helal edin 🙏
Tugceonur hsynryvs Her gebe de su aynı gelmeyebilir o yüzden kıyaslama yapmak doğru değildir 🌸 Sızıntı şeklinde veya işer gibi de gelebilir suyunuz geldikten sonra muhtemelen sancınız gelecektir ayağa kalktıkça aynı ıslaklık devam ediyorsa hayırlı olsun suyunuz gelmiş demektir
Kardelen_12 hsynryvs bende de son aylara yakın öyle oluyordu suyum mu sızıyor die doktora gitmiştim oda mantar olmuş ondan dedi doğum esnasında kadar suyum gelmedi benim doktorlar patlattı