Minikmucizem4490 Kizlar tüp bebekte gebelik hesaplamasi nasil oluyor yani son adet tarihinden mi saymamiz gerekiyor transferden itibaren mi saymamiz gerekiyor bilgisi olan ???
Minikmucizem4490 Esraumit Allahin izniyle bebisim tutundu ama hesaplamasini merak etmistim iste cunku transfer tarihini baz alinca 3 haftalik oluyo ve biz keseyide gorduk doktoruma da sormayi unuttum o yuzden buraya yaziyim dedim ☺