Sevdakbn Kızlar 34 haftalık hamileyim geçmeyen bir bel ağrısı ama çok kötü evde parol kalmamış dolerex kullanabilirmiyim acaba fikri olan
Elbet-birgun-kavusacagiz Sevdakbn gebelikte sadece parola izin veriyo doktorlar kafaniza gore icmeyin dr nize danisin
Kaderimm Sevdakbn hyir cnm paroldan başka sakın hiç bişey içme doktoruna danışmadan dolarex ağır bı ağrı kesit
Yalnizanne97 Parol ve minoset harç hiç bir şey içemezsin sakın acıya dayanamayıp öyle bi hataya düşme kuzum
yagmurd_unal20 Bence bebek yağıyla ovdurup sıcak tutman iyi gelebilir ben ilaç kullanmama taraftarıyım
SIL1 Kızlar 18 haftalık hamileyim felaket belim agrıyo dün geceden beri bunlar normal mi birde çok fazla gaz sancım oluyo bu gaz sancısı bele vurur mu ? Bu aylar da bel agrısı normal mi ?
4503105 SIL1 bende 16 haftalık hamileyim bel agrım var ve en ufak iş yapmaya gelmiyor birden Bi agrı giryr yürüyemyrm😔
Tugbaslan3458 Sevdakbn dun gece bende yaşadım ilk defa o ağrıyı hiç yatak yatmadim sıcak duş ve masaj çok rahatlattı denedin mi hiç canim
isimsizbiranne Sevdakbn kıyamam bende 32. haftadayım öldürüyor belimin ağrısı bacaklarım tutmuyor nerdeysee ama ilaç içme ben parol bile içmiyorum geçici bişey nasılsa diyip dayanıyorum parol bile olsa ilaç sonuçta hele başka ilaçlar aman diyim doktora sormadan sakın 😇
Akgl06 Sevdakbn aynı problemi bende yaşıyorum 36 haftalık artık oturup ağlicak duruma geliyorum doktoruma sordum Doğum yaklaştıkça ağrılarının olması normal dedi günlük yarım saat masaj ve havlu ısıtıp koy sırtına beline dedi