mlkkk Fatmaky63 niye zararlı olsun dünyaya getireceğinde bir insan senin için zararlı olan bebek içinde zararlı yararlı olan bebek içinde yararlı o mantıkla yeyip içebilirsin canım ki bebek kanından besleniyor yediğin içtiğin direk ona gitmiyor
Zeydkus Fatmaky63 bende her gün istisnasız yiyorum simdilik bir zararı yokmuş ki zaten doğumdan sonra yiyemeyeceğiz istesek de 🤭
Esygy eerem ayy evet benim midemi çok yakıyor çok seviyorum ama yedimmi midem cayır cayır yanıyor yiyemiyorum ☹️☹️