Yaklaşık 7 aydır hamilelik istiyordum.baktim olmuyor heralde kilodan dedim ve spora aralıklı oruca başladım.1 hafta sonrasında hamile kalmışım.simdi 4+5 günlüğuz.ben 90 kiloyum
Su an kilodan başka bir şey düşünemez oldum.bu şekilde hamile kalıp da sağlık sorunu yaşamadan doğum yapan oldu mu.100 ve üstü kiloyu düşünmek dahi istemiyorum.ilk kızımda 72 ile hamile kalıp 80 ile doğuma girmistim