Minnosunannesiii Rica ederim. kıl kurdu tedavi edilmezse bağırsaklarda çoğalır ve büyür. Sadece bağırsak yapısını bozmakla kalmaz bi süre sonra kanıni emer ve vücudun çeşitli yerlerine dağılabilir. Gece burnundan çıkabilir mesela ilerlerse. Ne olur ne olmaz mutlaka doktoruna danış yapılacak bir şey vardır. Kadeşimle bende olurdu küçükken. Annem andazol şurup içirirdi o eritiyor komple eğer şurup yoksa aç karnına 2 avuç çiğ kabak çekirdeği yedirirdi bir hafta kadar. Yukarıya yanlış yazmışım 2 yazacağıma 1′e basmışım.