MirzaAlihan ayy bende öyleyim çok tereddütteyim 😪benimde ilk doğumum genel anestezili sezeryandı ve çokk zor geçmişti uyanınca ağrıyla bir uyandım şimdi 31 haftalığım bunda da spinal olsun istiyorum aslına bakarsan😏 zaten büyük ihtimal öyle olur artık hep öyle yapıyor doktorlar rahatlığına bakılırsa rahat aslında en azından uzun bi süre ağrı yok yavaş yavaş geliyormuş falan ama işte 🙄burda o kadar pozitif spinal hikaye okumama rağmen yinede çok şey yapamıyorum kendimi 🤷🏻♀️😑😖 belden uyuşmalı olanların en az yarısı neredeyse hep baş bel ağrısından şikayetçi bende ondan korkuyorum kalıcı olurmu falan diye uff kafamda deli sorular😒….hayırla atlatırız umarım