Merhaba anneler ❤️
Yaklaşık olarak 1 aydır burda yoktum telefonum bozulmuştu 🙄 Gitmeden önce 9+1′deydim şu anda 12+4′teyiz. Başta bulantılarım çok fazlaydı, hiçbir şey yiyemiyordum ama artık geçti. Çevremdeki gebelerin yakalarına yapışıyordum “NOLUR BANA BİR ŞEY SÖYLE GEÇSİN ŞU BULANTI” diye ağlıyordum ama geride kaldı o günler. Rahim duvarı inceliğinden dolayı riskli bir gebeliğim vardı sürekli yattım gerçekten sadece tuvalete ve duşa kalkıyordum. 11. haftadan itibaren o günleri de geride bıraktık çok şükür 🤲🏻 Belki aranızda benim gibi semptomları çok şiddetli yaşayan, hiç geçmeyecek sananlar vardır onlara umut olsun diye yazmak istedim. Biliyorum zor ama eninde sonunda bitiyor o günlerin de tadını mümkün olduğunca çıkartmak lazım diye düşünüyorum. Şimdi tek derdimiz cinsiyet oldu. Göbüş iyice büyüdü, hareketler halâ hissedilmiyor 😅 eltim de kaynanamda bizim evden gitti eşimle yalnız başımıza kaldık. Sürekli oda dekorasyonu bakıyoruz. Sizler nasılsınız? Biraz sohbet edelim 😇