Arkadaşlar bende 15′inde 97.3 ile öğrendim, 19′u cuma doktora gittim tekrar kan verdim ama sonuçları çıkmadı. Neden onuda anlamadım. Çarşamba doktorum gel kan değerlerine tekrar bakarız dedi. Değerim düşük olunca yüzü değişti sanki moralim bozuldu. Bana dua edin olur mu çok korkuyorum 🥺