BrcHmt Sultaann devlet bilmiyorum. Ben Alsancak’taki doçent Dr barış Büke ye gittim çok memnun kaldım 🤌🏻🤲🏻
Dilek3535 Bende metropol tıp merkezinde yaptırdım çok güxel bakıp anlattı doktor bir CD fotoğrafları ve çerçeve için kartona basılı fotoğraf rapor verdiler 400 TL ye yaptırdım rabbim bebeklerimizi saglıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
BrcHmt serenty_123 aynen perinatolog. Ben gideli 2.5 ay falan oldu. 500 almışlardı. Şuan zam geldi mi bilmiyorum. Ama İnan değiyor 👍 bebeğin görmediğin yeri kalmıyor uzun uzun anlata anlata bakıyor. Benim oğlum biraz inatçı olduğundan yüzünü göstermedi bir türlü baya uğraştı 1 saat sürmüştü 🤭 pozisyon uygun olmadığı zaman hemen kliniğin içinde yürü biraz çikolata meyve suyu iç diyor bence giderken götür yanında 🤗
serenty_123 BrcHmt çok teşekkür ederim cnm bende riskli gebelik olduğum için mecbur gidicem iyi olucak ozaman demekki 🌺❣
Gulsenela Heppimum zaten ben gidince bir kişi bakıyordu doc dr Ahmet Özgür yeniel bir öğrencisi ile baktı ama baya detaylı inceledi çok güleryüzlü de biriydi hep espiri yaptı falan güzel geçti ama bu benim deneyimim tabi ki 🙂
Htckrdmn Gulsenela detaylı için mesela ben özel hastaneye gidiyorum , ege üniversitesi için nasıl bir yol izlemem gerekiyor randevumu alınıyor oraya giden bir hasta değilim ya napmaliyim yardmci olablrmsnz ?
serenty_123 BrcHmt 3 tane kaybim var cnm oyuzden birde kan sulandırıcı kullanıyorum doktorum senin detaylini perinatolog yapsın içimiz rahat olsun dedi
BrcHmt serenty_123 anladım canım. Allah yardımcın olsun inşallah sağa Salim alırsın bebişini kucağına. 🤲🏻 Hangi doktora gidiyorsun kontrole?
Hazal3509 Dilek3535 kendi odasında ki ultrasonla mi bakıyor detaylı ultrasona peki geçen sefer gittiğimde cihazimiz çok iyi değil demişti de