BurcuE_ Merhaba arkadaşlar 👯♀️ ikili tarama testi yakın zamanda yaptıranlar ücretleri yazabilir mi rica etsem 🥰
nurdane3504 BurcuE_ Ben özele gidiyorum ama bu tür testleri devlette yaptırıp doktoruma gösteriyorum ücretsiz sonuçta devlet hastanelerinde
Yalnizanne97 Ben neden bu kadar pahalıya yaptırdım ya 😩 500 liraya yaptırdım öyle şok bilinen bi özel hastanede değildi
Gmommysboy Dilberlila atasam atakent kliniği..135tl muayene+90tl ikili olaraktı gerçi ama her şekilde en uygunuydu diğer hastaneler içinde..renkli foto moto hep verdiler :)