Canım bende kabizkikla uğraşıyorum malesef. Hemde çatlak var ayrıca daha da zorluyor. Doktorum ıkınma, zorlama sakın dedi. Sabahları kayısı, kuru erik ye üzerine ılık su iç dedi. Zeytinyağı iç iyi gelir dedi. Armut, elma yiyorum lifli yemek gerekmiş. Şimdilik idare etmeye çalışıyorum çok zorlamadan.