Arwen21 58-ilkay 9+0 olduk halen yatıyorum kız kardeşim annem bakıyor ilk üç ay Dr çok önemli dedi 4. Denemem buarada onun için korkuyoruz
annelik16 58-ilkay ilk 2 gün dinlendim sonrasında şehir dışına yolculuk yapıp normal hayatıma devam ettim bu 2.denememizdi 1.denemede aşırı dikkat etmeme rağmen tutmamıştı stres olmamak kafa dağıtmak tek seçenek bence 🤗
mucizem15 İlk 3 gün yattım sonrasında sürekli yatmadım kalkıp kahvaltımı hazırladım ve arada sırada küçük yürüyüşler yaptım evde. Bool su içtim ve genelde dinlenerek geçirdim. Rabbim hayırlısıyla güzel haberler almanı nasip etsin inşallah 😇
mucizem15 58-ilkay 30 haftalık olucam yemek bulaşık çamaşır dışında pek bi iş yapmıyorum bende, kolay gelmedik bugünlere mecbur bi kaç ay idare edicez böyle. Allah kucağına almayı nasip etsin seninde bizimde 😊
Buse_00 Ben hala hic bir is yapmiyorum 17. Hafta girdik hala ilk zaman ki gibi koruyorum kendimi bosverin ev isi nankör zaten hanımlar bebeklerimiz olsun yaparix
58-ilkay Buse_00 öyle tabi önemli olan bebeğin sağlığı elimden geldiği kadar dikkat ediyorum inşallah sağlıkla kucağımıza alırız