Tubetub bende senin gibiydim 20. Haftadan itibaren bezmialem vakif universitesi hastanesi(maltepe dragos) ne basladim.orda ebru karacaya gidiyorum. Normal dogumu destekliyor. Hem cok ilgili, bilgili ve guler yuzlu. Ona gidene kadar sabit bir doktora gitmedim hic, ilk muayeneden sonra tamam dedim buraya geliyorum. Bu arada Kadikoy’den gidiyorum oraya. Hastaneye biraz mesafeliyim ama doktor guven verici.Gittigim yola degiyor. Tavsiye ederim.