mvdlrnr Tgbugra bizim geçti günümüz 40+2 olduk hala belli değil nasıl doğuracağım bakalım merakla bekliyorum neler yaşayacağımı🙈💙
Brcburcu [silindi] benim de son 12 günüm kaldı kızıma kavuşmaya . Ama bugün çok kötü soğuk algınlığı yaşıyorum salya sümük resmen. İğrenç bir boğaz ağrısı var geçmiyor . Terlemeye çalışıyorum. İlaç da kullanamıyorum umarım kızım bekler ben iyileşene kadar .
Glysrcn 18 gün🙈 doğum için nefes egzersizleri olsun yürüyüş olsun neler yapıyorsunuz mesela nefes egzersizleri için referansınız var mı ? Kısacası günü yaklaşan anneler neler yapıyorsunuz 🤔🙈
Tgbugra Glysrcn ya valla ben sağımdan soluma dönerken artık çok zorlanıyorum oturduğum yerden kalkarken bile çok zorlanıyorum nefes egzersizi falan da yapmadım hiç siz yapıyormusunz??
miraninannesi1 Burcuu3761 bende 2. Sezaryeni olucam Mayıs sonu gibi görünüyor bi aksilik olmazsa inşallah