Yaseminsrvt hayır hiçbir sorun olmaz. Zaten mide ilaçlarını doktor yazsa bile aylık bir tane olarak karşılıyor devlet. Bir ay da düzenli kullandığınız da mecbur 2-3 şişe ilave almanız gerekiyor. Ben kullanıyorum, hamilelikte kullanmadım diyen de pek nadirdir, ilaca özendirmek için degil ama bazen gerçekten fayda bulunmuyor ilaçlardan başka 🤷🏻♀️