Bende tam 19 haftalığım kusmayla verdiğim 3 kiloyu geri aldım yemeye başlar başlamaz yaklaşık 1 aydır da o geri aldıklarım hariç hiç kilo almıyorum. Ama almamak için çabalıyorum akşam 6-7yr kadar yararlı olabilecek her şeyi yiyorum zaten bebek için ekstra 300-400 kalori almak yeterli oluyor. Ben ufak tefek biriyim belimdende daha önce problem yaşadım o sebeple çok aşırı kilo almak istemiyorum şimdiden belim çok ağrıyor son aylarda fazla kilo almak beni zorlayabilir. O yüzden canım sende çok kendini sıkma normal yemeklerini ye bebek için yararlı şeyler yesen daha iyi tabikide kilo almamanda normal 🥰